Ingen bloggning Fredag - Söndag tyvärr!

Hej, vet att det varit lite dålig bloggning, har haft jätte mkt irl, och nu kmr det bli ännu sämre på fredag - söndag, vad jag ska göra?
Jo det var det jag hade tänkt att säga!
På fredag - lördag är jag i Stockholm nu är det ju Horse Show i Globen, Stockholm, och då skulle jag, mamma, min bästis Cec G, och hennes mamma Eva åka dit, till Stockholm och bo på Hotell Scandic i Sollentuna, sen hade vi tänkt att shoppa massor osv! :D
 
Bild från Google
Sen, på söndag, ska jag till Söderhamn, med ishockey laget (igen), jo, det är ju så att jag spelar ishockey irl också då ... Men då har vi match i Söderhamn på söndag (alltså första advent!) Och då kanske jag kmr hem från Söderhamn kl 19.00, så ... Ja, det blir som det blir säger jag bara!
 
Bild från Google
Vi ses nästa vecka då?! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Josfine Moonfall

Amen aaah D: Jag bår ju vid stockholm! varför sa du ej till maj? ;u;

Svar: haha, visste nt ens det! xD
Julia Enqvist/Enkvist

2013-12-07 @ 15:48:31
URL: http://myjorviklife.bloggo.nu



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback