Sorry :((

Hej, sorry för dålig uppdatering, haft alldeles för mkt att göra irl, så nt haft tid för allt, NU mst jag lära mig, att jag mst börja blogga! Men under den tiden jag varit borta har jag också spenderat tiden på att redigera! :) Så, har suttit och klurat och gjort massa saker, det är en otroligt rolig grej det, och undrar varför jag aldrig tänkt på det förut. Men ni får några bilder av mig, men copyright på alla! ;))
 
Första redigeringen, av en väldigt gammal bild, och nt jätte nöjd med den dock dåra! c:
Min andra redigering, bättre än den första i alla fall! x)
Min tredje redigering, helt otrolig! Är jätte nöjd med den och "We all have that friend ..." betyder att vi alla har den bästa vännen som jag har.
Och denna gjorde jag klart nu imorse, Jag älskar den, min bästa redigering, tycker jag! c;
Mer inlägg kmr senare om dagen, men får gäster såå, jag vet nt. c:
 

Kommentarer
Postat av: Josfine Moonfall

Fint! :D

Hur gör du dina svansar? XDD

Svar: Ja, bra fråga där! Jag bara smetade ut den svansen på bilden på mig och Alma, det jag gjorde då vart jätte dålig, så jag bara smetade! ;))
Julia Enqvist/Enkvist

2013-11-19 @ 19:36:35
URL: http://myjorviklife.bloggo.nu
Postat av: Josfine Moonfall

Okej :P tack för svaret ^^

Svar: haha :D
Julia Enqvist/Enkvist

2013-11-22 @ 18:44:14
URL: http://myjorviklife.bloggo.nu



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback