Dåligbloggning

Hejsan hoppsan! Jag har nt bloggat på ett tag, I KNOW :3 Jag har nt orkat bla, bla, bla osv. osv. Just nu sitter jag i mitt rum och bloggar, GUD VAD JAG KÄNNER MIG KONSTIG OCH NT JAG!!!!! ;__; Men, jaja, på Fredag så ska JAG träffa Cecilia Starhill, som ska göra min NYA header och design, jo, vi kmr dra till Birsta City och shoppa, lära känna varandra utanför sso och eventuellt ta en fika då, och KANSKE att Alma Sunhill kmr också, bara kanske + att jag och Alma KANSKE ska skapa klubb tsm, men då får HON betala XD Så, om nån här vill vara med i våran blivande klubb, så komentera bara elr posta MIG, nt Alma, hon har tydligen tagit paus från sso i 1 vecka.. LOL
Hemma hos oss nu så spöregnar det, I MEAN IT. Och förut åskade det, hehe... .-. I don't know, what should i say more? JO, Snusan fyller ju 14 år idag, så, Grattis Snusis!!! :D
 
Det var nog allt i detta inlägg, ses senare ... ;)
 
 
Arkiv bild 

Kommentarer
Postat av: Josefine MoonFall

Fan va snäll du är da! ''jag är inte redo för klubb bla bla bla!!'' och nu så: ''ja nu är jag redo'' Fyfan så dålig stil!!!!!!!! vilken ''syrra'' du är!! ;_______________________________;

Svar: Det står KANSKE, jag är nt säker än, om du nt tror mig, VISST, jag känner ju Alma irl. Men det är nt säkert att jag skapar klubb med henne, det vet vi nt än. Det står ju i inlägget...!
Julia Enqvist/Enkvist

2013-08-12 @ 19:13:26
URL: http://myjorviklife.bloggo.nu



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback