Är i Gävle..

hos min moster, skriver bara detta inlägg, för har värkligen SKIT tråkigt just nu. x) Killarna (min kusin och lillebror) sitter och spelar Star Wars, liksom, vad håller små ungar på med nu för tiden egentligen? O.O Dom sitter och skriker medans dom spelar och slåss mot skurkar. cx Haha, det är så galet konstigt, får nästan hörsel skador. Emh, kul då, elr inte. x) Kmr lite irl bilder som kanske, äsch. Men här kmr det lite irl bilder, och bilder på deras konstiga spel osv. x)
Detta är dock JAG irl, hehe. Mobba mig nt, pleas. <3
Den ljus, ljus blonda killen = min lillebror Hampus, i mitten = jag :3 och sist med INTE minst = min lillkusin Ludvig "Ludde"
 Hampus huvud kom ivägen, jaja, sen kom moster med popcorn, så sitter just nu och skriver detta och äter popcorn >:D
Hoppas ni får det lika bra som jag har det! Det är skit kul att för en gångs skull åka och hälsa på moster, ist för att dom ska komma till oss! KANSKE det kmr mer irl inlägg imorgon! Men då blir det bara på morgonen och sen på kvällen när jag är hemma, vi åkte tåg hit till Gävle för det tar 2 timmar med bil, och mamma ska till Uppsala imorgon (pappa är hemma och jobbar, han fick nt följa med cx) sen kmr mammas kompis och stjusar (stav fel) hem oss, med bil .-. Så då kmr jag nt ha nått internet alls! suck, men nu ska jag in på SSO och hitta på nått. ._.
Aja. ha en trevlig kväll, så syns vi snart! :*

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback