Bloggen är nästan ner stängd!

JO, nu är jag så jävligt arg!!! Varje gång jag kollar på en komentar så blir jag super glad, men sen, när jag läser den så är det bara en DUM jävla komentar, så, JA, jag kmr snart starta ny blogg, pga. att ALLA som ger mig dumma komentarer, det gör mig så jävligt ledsen, hur skulle ni känna om det kom nån och skrev nått dumt? VA?! Det är bara så jävla trist att det JÄMT kmr dumma och fula komentarer!! Fattar ni nt hur ledsen man blir när man ser kommentarerna?? Asså, att man kan bete sig så! NU kmr jag INTE blogga, utan JAG ska bara skita helt fullkomligt i ALLA som e så jävligt dumma, ink dom som säger att jag ska göra ditt, jag ska göra datt, det är MITT liv, INGENS annans! Jag bestämmer sj vad jag ska göra, och om JAG och Alma vill skapa klubb tsm så, DET FÅR VI, HELLER HUR JOSSAN?! Det är bara jag som e klubbledare för fan...! Men visst, tyck vad ni tycker, tyck att jag är världens idiot och kork skalle! JAG BRYR MIG INTE! 
Idiot, puckad, kork skalle... KALLA MIG VAD NI VILL, JAG SKITER FULL KOMLIGT I ER, JAG IGGAR ALLA SOM ÄR SÅ JÄVLANS DUMMA...

Kommentarer
Postat av: Josefine MoonFall

JA MEN VAFAN JAG SA JU ATT JAG SKITER I VILKET!! VA INTE MIN SYSTER OM DU HATAR MIG SÅ }][{€$£@ MKT ;_________________;

Svar: JAG HATAR DIG NT, I MEAN IT!
Julia Enqvist/Enkvist

2013-08-14 @ 21:13:31
URL: http://myjorviklife.bloggo.nu
Postat av: Angelica Westberg

Rose att fly från dina problem med denna blogg kommer oxå hände på den andra säker man kan inte komma undan dem. Det bästa är att bara inte bry sig så tycker dem inte att det är kul mer. Dem anonyma kan man inte fly från med deras onda/elak kommentarer . Hade oxå massa såna kommentarer förr men orkade inte bry mig sen efter det så nu har jag inga fler c8 fast det måste ju inte vara anonyma finns oxå ikke anonyma som kan skriva elaka saker

Svar: Det har nt funnits en ända Anonym på denna blogg, det var bara icke Anonyma, men vill nt nämna deras namn, det skulle vara oschysst.. Tack för ditt stöd Angelica! ;)
Julia Enqvist/Enkvist

2013-08-15 @ 02:38:28
URL: http://foreverstarstableonline.bloggo.nu
Postat av: Angelica Westberg

ps: fast du kan ju alltid hoppas på att det inte kommer några dumma kommentarer på din andra blogg iallafall lycka till ;D

Svar: Jag kmr kanske nt byta blogg, vi får se! :)
Julia Enqvist/Enkvist

2013-08-15 @ 02:39:25
URL: http://foreverstarstableonline.bloggo.nu



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback