Byebye amígos! ;D

Ska snart sova, ska börja beskära några bilder från uppdraget nu, men kmr kanske INTE beskära 45 bilder XD Kanske det blir 15 - 20 bilder :) Och, imorgon så kmr min IRL kompis hem till mig, alltså, Cecilia Goldbell :) Ska också fixa "Dagens fråga" till imorgon, och en annan liten sak som kmr samtidigt :) Det blir då när jag kmr hem, ungefär halv 4 :) Vi slutar 3, och det tar ungefär en halv timma gör mig att åka buss hem, bor nt så nära skolan XD Men, nu kom mamma, så hann nt göra nått, ses imorgon allihopa! :D Var redo på våran första dagens fråga ;)
KRAAM <3 <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia Goldbell

Kommer tyvärr nr imårgon ;_; jag har feber och ska vara hemma imårgon sorry vännen men på måndag kan jag kanske puss puss min BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :) ses på måndag elr tidigare kram sov gott ska oxå sova nu :)

Svar: Naaaj, stackarn ;__; Hade skit tråkigt utan dig idag juu ;__; Puss puss <3
Julia Enqvist/Enkvist

2013-08-29 @ 22:14:02



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback