Eheheh...

Jo, SORRY FÖR DÅLIG BLOGGNING IDAG, jag åkte hem till en kompis efter skolan, och då bloggade jag inget, sen, då hade jag fotboll (det hade jag nästan glömt), sen, då kom jag hem, då såg jag på WR bloggen att jag tydligen hade missat aktiviteten, på grund av att vi var i GÄVLE, va fan ska det vara bra för?! Vart jätte sur när jag insåg att jag missade aktiviteten, men men, inget att göra åt. Just nu sitter jag och skypar med Josefine Bluestar, en väldigt trevlig tjej det. Vi har känt varandra ett tag, men det har blivit lite bråk med "gänget" så vi var ovänner förut, men det har försvunnit nu. :) Men ska hitta på nått på sso nu innan jag ska pallra mig till sängs! Sov gott alla glada människor där ute! :)
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback