Fakta om Mistmagic aka Mimmi, min lilla princessa <3

Namn: Mistmagic Smeknamn: Mimmi Ras: Jorvikisk ponny
 
Kön: Sto Ålder: 14 Inrikning: Terräng och eventuellt små hoppning Favorit godis: Äpple Ägare: Rose Highlee
_________________________________________________________________________________________
 
Låt mig berätta om Mimmis lilla historia. :)
 
Mistmagic föddes 25 augusti 1998 på en gård på Södra Jorvik. Hon såldes till James, i Fort Pinta när deras dotter Sofie hade blivit för stor för henne. James hade nt tid med Mistmagic pga alla hans turister, han visste att jag fort farande hade plats i stallet så han erbjöd henne åt mig för 450 Star Coins. Hon är en snäll och lydig liten ponny, men har också lite bus i sig. Hon är värkligen en dröm ponny som alla skulle vela ha, och kanske vissa har! ;) Mistmagic är alltid på glatt humör och hon älskar att rida ut i skogen med bara mig elr med en nära vän till henne, tex. hennes syster Miniprincess. Mistmagic även kallad Mimmi och är drottningen i stallet med hennes närmaste vän Moondiamond "Moon", Mistmagic, och hingsten i stallet alltså Airwarrior "Air", är inget att leka med, när dom för en gångs skull får stå bredvid varandra så får man nt ta ut Mimmi elr Air. Air kanske är en vanlig stor häst, men det bryr dom sig nt i, dom struntar fullkomligt i storleken och åldern! Vad du än gör, så får du aldrig, aldrig någon sin ge henne betfor, då kmr hon bli jätte dålig och mst in till veterinären, det låter kanske konstigt, hon har blivit allergisk mot betfor på nått konstigt slag, men det har nt jag gjort, utan hon var allergisk redan när hon kom från Södra Jorvik, jaja.
 
Det var en del av Mimmis historia! ;)
 
Kopiering av bilden anmäls till Polis ;) Jag menar det!
 

Kommentarer
Postat av: Vilda Rainwater

Awww söt :D <3

Svar: Tack Vilda :D <3
Julia Enqvist/Enkvist

2013-08-23 @ 19:35:16
URL: http://jorviksstars.blogg.se



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback