God morning! :D

God m3orgon allesammans! Har varit vaken ett tag, håller på att tråkar ihjäl mig, suuuuuuuck, det är fotbolls match idag, bläääääääääääää ;_____;  Och min lilla Cec är sjuk, så hon kmr då såklart nt, fack. Stackarn Cec, love you, puss puss <3 Cecilia Goldbell och Tove Westforest är nog det bästa som hänt mig! <3 Älskar er tjejer! <3 :* Vet nt vad jag skulle göra utan dom. dom är dom bästa som finns, rara och gulliga. Westy (Tove Westforest) kanske e lite äldre än mig och Cec, men det spelar ingen som hest roll, hon är fortfarande bäst i världen <3 :* Ska ta och logga in på SSO nu, FICK JU SC IDAG :DD Nu har jag 2408 elr 80. Men, fler inlägg kmr! :DD

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback