GODMORGON... GODMORNING

God morgon allesammans! Nu, sitter grabbarna och spelar IGEN, suck, nu har dom på ännu högre volym så, AOCH. Men ändå, NU ska jag dra och fiska i gåd, gud vad less jag blir på det, men jag mst bli vänligt inställd, är bara netural, för är värkligen sämst på att fiska, men men. På måndag så börjar jag skolan, så kmr bara blogga när jag är hemma efter skolan när jag har tid! :)
Och igår kväll började Cec med min header, så den kmr väl upp snart nån gång. ;) Hon skulle ju åka med en kompis och kolla på agility, så när hon kmr in igen så ska hon göra klart headern, sen förmodligen börja med den nya designen. Dock, Cec, du får lägga in den nya designen åt mig. x) Är nt så jävligt duktig på det. Men jag vet hur man lägger in headern, du Cec, du behöver bara säga vilken storlek jag ska ladda upp den i sen! :)
 
Jag :3
Den lilla tjejen bredvid mig är min lillkusin som e 2 år, hon heter Emma ;)

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback