Hej allesammans!

Är hemma hos min BFF irl, vi har varit hemma i ca 30 min nuuu, vi får panik och vill in på SSO, MEN SERVERN E NEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ;________; jaja, vi sitter och läser olika bloggar just nu, och, idag, i SKOOLAN så har vi flyttat till ett nytt klass rum, som är alldeles ny målat och spritt nya möbler!! :D Det vart jätte fint tycker alla i klassen, och jag tror att vi alla kmr trivas bra där! ;) Nu, kmr det vara så, att det kmr nt komma nya inlägg idag, för jag är ju nt inne på miiin dator...........
 
 
NUU SITTER HON OCH PUSSAR MIG PÅ AXELN OCH VILL IN OCH SPELA SSO, hon bah: puss, puss, puss, JAG VILL IN PÅ SSO, NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
Hon har fått typ, panik av nått slag, hon blir bara konstigare vid varje uppdatering... owo 
Cec och jag, det är Cecilia Goldbell som jag är med irl.. ;) Mer bilder kmr senare till kvällen, får kan nt ta bilder på denna dator juuue, men kanske ett inlägg med bara text, om jag hinner, spelar ju fotboll irl oxå, och idag e det fotboll kl kvart över 5... Och vi slutar kl 7, duschar förmodligen där, och kmr komma hem ungefär kvart i 7. ;)
Bye bye everybody!! ;D 

Kommentarer
Postat av: Matilda Silverwater

Konstig kompis du har ;D

P.s DUMLEKAKA NUUUU

Svar: HAHAHAHAH, har tyvärr ingen Dumlekaka :DD ;*
Julia Enqvist/Enkvist

2013-09-03 @ 19:03:12
URL: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Matilda Silverwater

Konstig kompis du har ;D

P.s DUMLEKAKA NUUUU

Svar: NONO
Julia Enqvist/Enkvist

2013-09-03 @ 19:03:15
URL: http://Silverwater.blogg.se



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback