Hemma igen!

Hej! Har nyss kommit hem från Hudiksvall, har varit där och köpt 3 par nya skor, imorgon ska vi i klassen gå upp till Örnnästet, fröknarna tar med sig grillkorv, och vi fick ta med oss matsäck om vi vela, ser värkligen fram emot det, och där ska vi leta en liten sten som är liten som en 5 krona, slutar tidigare imorgon 14:15 slutar vi, annars slutar vi 15:00. Lillebrorsan slutar 13:15 VARJE dag, lycko ostar! Men, ligger och lyssnar på Spotyfi och ligger och myser med lilla Tudor. Och på fredag så ska jag se om jag får sluta skolan tidigare än annars (hehe, bye bye nördar säger jag till dom då >:D)  Ska till Gävle på fredag till söndag tror jag, för mamma ska till Stockholm och gå skola där, hon ska bli Make Up Artist för Amway. :) Så då ska jag dra dit (igen ;__;) Bjuder på en IRL bild ;)
Den lilla katten bredvid mig e Tudor <3

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback