Skolan med massa stjorv...

Har varit hemma ett tag från skolan nu, jag, åker buss till och hem från skolan, och jag går i Bergsjö, medans jag bor i Gnarp, 500 meter från gränsen mellan Gnarp och Bergsjö bor jag, så varje år, mst jag ANSÖKA om ett busskort för ca 2-3 hundra kronor, DET ÄR JU SANNOLIGT, jag tillhör ju Gnarp, men går i Bergsjö Central skola, och då mst jag ansöka till ett nytt busskort, VARJE ÅR, det är bara, HERREGUD ATT DET MST VARA SÅ?! ;__; Så då går ju alla dom pengarna, till det, och, jag har ju en lillebror också, och han får ju nt heller nått busskort, så då mst vi ansöka till båda 2, så det blir ungefär 600 kronor, som kan gå till annat, t.ex, kläder, EN NY IPHONE TO ME >:D, mat, smycken.. osv. osv. ni fattar. Detta inlägg hör ju dock nt till SSO nu, men, när jag ändå håller på att skriva att jag kommit hem från skolan osv. osv. så slängde jag med detta också, jag tkr bara, det är helt koppejöst (stav) konstigt...
 
 
Det kmr komma 2-3 nya inlägg idag, kanske mer. Vi får se! ;D
Nu ska jag spela SSO... :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia larsson

Jag älskar dig julia som min bff vän

Svar: Hur... Kan du veta vad min blogg heter??? owo
Julia Enqvist/Enkvist

2013-08-27 @ 16:51:12



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback