Strömavbrott pga stormen Ivar...

Jo som rubruken lyder så har vi haft strömavbrott hos oss i 1 dygn. Medans vi varit utan ström så kom ett inlägg till mig! Jag tänktr berätta lite vem som är Rose bakom skärmen… :)
 
This is me! 
 
En en glad tjej på 10 år. Jag älskar hästar och katter. Jag bor på en stor gård med 16 höns, 5 katter (woops .-.) och 6 hästar. 
Själv har jag haft 2 hästar, 1 B - ponny och 1 maxad c-ponny. Men tyvärr finns dom nt här nere hos oss längre … :((
Jag har en lillebror som fyller 8 snart och ska snart få ett till lilla syskon i mars. Mamma och pappa har jag såklart och dom bor tsm som är ganska självklart... ^^ 
2 egna katter har jag också, Tudor heter den ena  och fyller 3 den 20 Maj, Hjärtat heter den andra och är mamma till Tudor, och blir 4 20 maj. ^^
De vara väl nästan allt jag kunde berätta om mig, besvarar alla frågor ni ställer! 
Fråga i kommentars fältet! :))
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback