Hur jag har det med ridklubbar!

Jo, asså, sen MW upplöstes så var jag förtvivlad, VÄRLDENS SKÖNASTE KLUBB liksom!! ♥ Sen, så var jag klubblös ett tag, så skapade jag och Jossan en klubb, men orkade nt med det, så jag upplöste. Sen så var jag klubblös ett bra tag där emellan, men, sen så tänkte jag att jag kunde joina WR, och jag trivdes där, väldigt bra, men till slut. Det vill jag nt prata om. xc Och nu, är man klubblös igen, och känner att man nt orkar med alla som skriker. Men, det är väldigt tomt utan en klubb, som MW... det är synd att MW nt finns längre, hoppas jag hittar en klubb som MW igen! Men DBC ser perfekt ut, dom är så lika! :D Vi får se vad som händer. :)
 
Vi ses nästa gång! :D
 

Kommentarer
Postat av: Josefine MoonFall

Gå med i min klubb owo

Svar: Blubb cx
Julia Enqvist/Enkvist

2013-09-23 @ 19:17:13
URL: http://myjorviklife.bloggo.nu



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback