I hate that, i hate that, i haaaaaaaate that c:

Hej, sorry för dålig bloggning (igen), har liksom nt orken, osv. Min mormor (störande är hon som in i helvetet xc) och min låsas morfar Åke (pratar finska lite grann gör han, förstår nt vad han säger xc), och då sover dom i MITT sovrum, så jag mst ligga på en madrass i Hampus rum, och nu, när jag vaknade så hade jag så jävlans ont i ryggen och båda benen! Jag klarar nt av att sova på madrasser, och så var madrassen för kort också, så mina fötter stack ut, och mitt huvud var i golvet... xc Ja, som rubriken lyder. c: Ja, jag har varit borta nu från bloggen, kanske 4 - 5 dagar, och nu när jag kollade in på bloggen igen så ... Jag möttes av 3 komentarer, jaha? VAD ÄR DET FÖR FEL ATT KOMENTERA NÄR JAG BLOGGAR?! Det är faktiskt, JÄVLIGT irriterande! Man får aldrig komentarer när man bloggar, sen när man varit borta, då tänker men såhär: "Jahaja, komentarer, gud vad kul men, VRF KOMENTERAR MAN NT NÄR JAG BLOGGAR?!", så blir det för mig. c: Men, ni som kanske nt har en blogg, ni vet väll kanske nt, nt illa menat nu då bara! Men, det är faktiskt jätte störande! Ja, och jag kan bli irriterad jätte fort, och då ni, då gäller det att akta på sig, för det är nt så himla kul att bråka med mig!
 
Men, hiss till uppdateringen iaf! Och Cec, gör dig lite beredd för att jag kmr börja hänga på dig. xc
 
Vi ses nästa gång! :D
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback