Japp, så är det! :3

Jag glömmer JÄMT bort att ta hand om mina fina hästar! Och nu när SSO dampar, så kan jag nt logga in och ta hand om dom.. :( Jag får mata dom DIREKT när jag kmr hem imorgon. Och, sån är jag som person, jag glömmer saker hela tiden, men det är bara att acceptera hur man är som person! Alla är vi unika, alla är vi speciella. INGEN är som du, ingen är som jag! Jag är unik, du är unik. Du är den DU väljer att vara, INGEN annan bestämmer hur du ska klä dig, bete dig elr hur du ska se ut, du bestämmer över dig själv! Ingen kmr kunna ändra på mig nån gång! Det är JAG som bestämmer hur jag ska klä mig, bete mig och hur jag ska se ut! Jag älskar mig som jag är, jag älskar min familj, och jag älskar mina vänner! ♥ Ni måste acceptera er själva, jag accepterar mig själv, och det borde ni också! ♥
PS. Ska till min kära kusin på Bowling kalas den 28 :D Ska bli skit kul, har faktiskt ALDRIG bowlat i hela mitt liv :3, min kära lillkusin Emma <3 .DS
 
 
Vi ses nästa gång! :D
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback