♥ Min lillasyster Ines och jag! ♥

Jag sitter bara och tänker på att jag kanske ska få ett till lilla syskon hela tiden! Om det blir en tjej, så ska den få heta Ines, har vi kommit överens om, Ines är så jävla sött, men, om det blir en kille, vi vet nt. Kanske Isak, men pappa tkr det blir för bibligt, det finns ju en kille i bibeln som heter Isak, drf tkr pappa nt det. Men, men. Inget att göra åt saken! Först tänkte vi Ilias, men, njaa. Elias = bättre Ilias = njaa. Vill för fan ha en lilla syster, har faktiskt redan en lille bror, men, det gör väl nt så mkt, alla bebisar är lika söta! ♥ Drf sitter jag och tänker "Min lillasyster Ines och jag ♥"  My Little sister Ines and me ♥
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback