Ridning irl...

Jo, nu är det såhär, att jag har börjat rida hos Sarah Hill, på Islandshästar, varje Torsdag så har jag ridning, så dålig uppdatering på Torsdagar! Och, nu när jag ändå håller på!
Imorgon ska jag på Bowling kalas hos min kusin som fyller 7, sen på Söndag ska jag till min andra kusin som fyller 8! Så, dålig uppdatering då också! Kommer hem, ungefär, halv 6, halv 7 imorgon, och då ska kanske jag och min kompis som rider hos Sarah, (vi bor typ grannar) och då ska hon elr jag cykla till varandra! Så, där har ni också en anledning! :) Men, vi hörs senare! Kolla också gärna in Sarah Hills hemsida! :D
Sarah Hill och islandshästarna: http://sarahhill.se/
 
Vi ses nästa gång! :D
 

Kommentarer
Postat av: CEC

Jag då? :o

Svar: Men vi bor ju nt grannar, och, det tar en stund för mig att cykla till dig. cx Men det tar typ 3 min för mig att cykla till Michelle, och det tar 3 min att åka bil till dig. ;)
Julia Enqvist/Enkvist

2013-09-27 @ 20:55:35



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback