Skolan är nog det jobbigaste som finns ibland! :C

Asså, har haft en skit lång skol dag idag, haft jävligt tråkigt, nt haft lika kul som vanligt ... xD Och....
 
 
 
 
 
Ska kanske få ett till lilla syskon i Mars!!! :DD Har ju en lille bror nu, och då kmr han bli store bror också :D Skulle EGENTLIGEN haft 9/8 syskon nu ... owo Men alla vart missfall utom jag och Hampus, då. Bebisen är nu, 16 veckor, så det är VÄLDIGT stor chans att denna överlever :DD Och, jag har ALLTID önskat mig en liten bebis, har ju en kusin som är 2 nu, hon är som min lilla syster. <3 Men nu får ju JAG ett lilla syskon :D Vi vet nt riktigt vad den ska heta, men det ska KANSKE vara nått på I, för jag börjar på J irl, och min lille bror H, det blir ju;
 
Januari (Hampus), Februari (Jag, namn, hemligt >:D) och sen, MARS (Isabelle/Isabella har vi kommit fram till, men hon/hans namn får nt vara snyggare än mitt XD) Ska skriva info om mina sköna hästar nu.. <3 ;)
 
Jag ser, GALET KONSTIG ut, I KNOW, har liksom inge att göra, DAH, men men, ska skriva info om hästarna ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Cec G c:

Tyckte det såg ut som om du hade roligt idag! c:

Svar: Jodå, men.. HAHA
Julia Enqvist/Enkvist

2013-09-11 @ 16:34:32



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback