Sneak peak på Södra Jorvik! :D

Alltså! Vilket jobb dom håller på med! Jag säger då det, StarStable Teamet är helt otroligt! Dom är fantastiskt duktiga, är dom. Jag längtar sååååå till Södra Jorvik, det är så jävla fint :DD
Ser ni häst huvudet i shoppen till höger? Det är ju as coolt! :D Och hon i kassan har solglas ögon. :O Coolt :D
Åh, vad vackert! *-* <3
Svaaaaaaaamp! :OO
Sädes fält! :D :O Så grymt, dom är as duktig! :D Just nu, sitter jag och skypar med bästa lilla Cec <3
Vi ses nästa gång! :D
 

Kommentarer
Postat av: Lucy Flowerlake

Vete, faktiskt. ;D

Svar: Jo, jag förmodlar att du också kollat på StarStables sida på Fejan! ;) Kul att du läser min blogg Lucy! Hoppas du komenterar mer i farmtiden också! :D
Julia Enqvist/Enkvist

2013-09-28 @ 21:50:47
URL: http://jorvikliv.bloggplatsen.se



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback