Sorry, i'm so sorry ... D:

Hello, just nu sitter jag och skypar med Jossan (Josefine Moonfall), hon har nån slags damp av nått slag, hon är lite konstig, men, igår fyllde hon 13, stora tjejen min! :D ;D Men, Jossan tvingade mig blogga (:3 fack you), men, jag vet att bloggning blir dålig ofta nu för tiden men, sorry for that. Ja, jag glömmer liksom bort att blogga (ofta), men, Jossan tvingade mig blogga nu, så, hehe.. Men, mst jobba matte, och mst tydligen logga in på SSO, så Jossan kan gå igenom mig.... *tittar bort* Ja, men ....
 
 
Vi ses nästa gång! :D
 

Kommentarer
Postat av: Josefine moonfall

Ja jag har seriösa problem och jag är inte stor + jag älskar dig med :3

Svar: Haha, jo du är "stor" cx Hahah, löve you! ;3
Julia Enqvist/Enkvist

2013-09-30 @ 19:28:10
URL: http://myjorviklife.bloggo.nu
Postat av: Anonym

EH.. Råkade trycka fel ehehehehe PUSS ♥
Det är Julia nr 2 uknow ♥♥♥♥

Svar: Okej :)
Julia Enqvist/Enkvist

2013-10-12 @ 16:21:12
Postat av: JULIA NR 2 ♥♥♥♥

GUD VAD JAG KLANTAR MIIIG!!!!!!!!! Men det är jag som är SparkleRoses,SparkleRoses och Anonym xp

Svar: Okej, men vem är Julia nr 2? Alltså du ..
Julia Enqvist/Enkvist

2013-10-12 @ 16:21:54



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback