Sorry för dålig uppdatering

Hej! Är hemskt ledsen för ingen bloggning, men har inte varit inne på SSO på 2 veckor! Och det är jag hemskt ledsen över men det känns liksom som jag och SSO glider isär... Jag har liksom nyss sett livet från en annan vinkel och vill leva mitt liv med vänner och inte sitta framför datorn varje dag ... men jag kommer spela SSO i ca 2 tim åtmindstonde och där ska jag hinna klämma in minst två inlägg elr fler!
jag ber så hemskt mkt om ursäkt, men som jag sa, så har jag sett livet från en annan vinkel, jag vill uppleva mitt liv med kompisarna och familjen, inte framför en skärm, men kommer åtmindstonde  spela lite varje dag, plus så på torsdag ska jag sitta i en bil i 10 timmar, på väg till Kalix, och kommer hem på Söndagen, men det kommer komma irl inlägg emellan åt, jag kmr blogga via mobilen då, så ja! :) men hoppas ni nöjer er ändå liksom! Ber så HEMSKT mycket om URSÄKT! <333
 
 
 
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback